Data e postimit: 2014-08-18 22:12:40
Lexime: 3713
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


I joti shpejt po ta lejke kile !

Vepra te ngjashme
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Per mu tashme kane kaluar 7 vite shkollore kaluan shume shpejt em gezim hidherim pore edhe thashetheme mes shoqerise shoqerine e pare enjoha ne bankat shkollore vitet shkollore kaluan shume shpejt sa me mbeten edhe 2 vite mesim por nuk do ta harroje kurr...
Autori: Almira Krasniqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per boren
Ja zilja ra, Kemi hartim. Sa gjallëri, dhe frymëzim. Por për çudi, shikoj nga jashtë, një zog na fton, çukit në xham... Bora e parë, pemët mbuloi. çudi më parë si nuk e pamë. I vogli zog shpejt fluturoi, ti shkojmë nga pas...
Autori: Korina Duka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te qash...
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukseshme, te shumtuara, te bukura dhe sume te tjera fytyra qe na rrethojne. Je e palumtur, te ofendojn te bullizojn, luajnr me ndjenjat e tua. Nuk je vetem pr...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: suad murati · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 vite bashk
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesueses time te dashur dhe mesueses time te pare
Eshte ajo qe me dha dieni, eshte ajo qe me dha lumturi, alfabetin ajo ma mesoi, se si te shkruaj ajo me tregoi. Ishte viti 2009, kur une e pash per here te pare, dashuria ndaj saj eshte aq e madhe, saqe nuk mund ta shpreh veteme me fjale. Cdo ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Fëmija rritet shpejt si firi !
Autori: romina balla · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: familja
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te nesermit kur te vija nga shkolla.U bera gati sa me shpejt dhe u nisa per ne shkolle . Kur filloj mesimi shpresoja qe te mbaronte sa me shpejt.Gjate gjith...
Autori: Gerald · Lloji: Ese filozofike · Tema: Filozofi
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe? A ekziston vertete ajo? Kush eshte kontrolluesi i saj? Mos ndoshta eshte nje shpikje klishe e shitesve te orave? Kjo meduze e tmerrshme qe te gllaberon njeherazi ne momentet e ge...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
I ati puntor, i biri dembel ! C'do kujt si buzëqeshë fati ! Ai që shpejt gëzohet ,fill dëshprohet ! Njeriu i mirë,nuk është me trup por me zemër !
Autori: xhulia metaj · Lloji: Poezi kolone · Tema: poezi personale
nje adoleshente jam sot moshe pak ne rrezik jam perpjekur te pershtatem ne kete rast mos te jem viktime e vogel dhe e shkathte por kaloj cdo situate nuk bezdisem aspak kur te tjeret me kane inat inatosem shpejt lehte nuk ik inati ama nd...
Autori: Neri Harkel · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Vjeshta e arte
Vjeshte e bukur melankolike. shpejt erdhe,sikur nuk ishe,ike. Token me vel e mbulove, po pyjet dhe lulet,perse I harrove? Si te mos e duash vjesht e n e arte, kur tryeza mbushet me rrush e me dardhe?
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Lulja Ime Lulja ime Lloj-lloj ngjyra Qenka tharë Unë se ujita Gjethet e saj I janë paluar Ajo me mua Eshtë hidhruar Pas-pak Fillova ta ujis U rrit shpejt Në majë U ngrit




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com